dilluns, 29 de setembre del 2008

NOVES TECNOLOGIES

Hola, em dic Anna, tinc dinou anys i sóc de Reus.He vingut a estudiar Magisteri de Llengua Estrangera a Blanquerna, ja que sempre havía volgut dedicar-me en el món de l'educació.Les meves preferències fent referència a l'assignatura de "Noves Tecnologies" són; treure'n el màxim rendiment per tal de poder assumir nous coneixements per el dia de demà i que m'ajudi en el meu creixement com a mestra, i alhora poder crear noves maneres més dinàmiques alhora de poder explicar als alumnes nous coneixements.Considero que aquesta assignatura ajudarà en la manera d'aprenentatge, ja que d'alguna manera o altre, ens endinsem dins una nova dinàmica i deixem enrera la manera tant habitual de l'ensenyament.Per tant, el meu objectiu és donar suport en aquesta assignatura per aprofitar-ne dels seus beneficis.